Ezgihnm etkili ilaç veriyor zaten doktor ben çok kötüydüm doktorun verdiği ilacı kullanıyorum çok şükür beni kurtardı en etkilisini verdi yemek yiyemiyordum açlıktan sürekli uykum geliyordu birde aç olduğum İÇİN miğdem çok bulanıyordu şuan tiksindiğim şeyleri bile yiyorum soğan ve baharat dışında baharat çok az kullanıyorum oda sucukta falan o kadar salçalı yağlı şeylerden tiksiniyordum şuan yiyorum o ilaç sayesinde sende doktoruna söyle al ilaçtan