16 yaşından beri sigara içerdim. Günde bir paketi buluyordu. İlk hamileliğimde de bu hamileliğimde de evde gebelik testinde çift çizgiyi gördüğüm an paketi attım birtane dahi içmedim. Anne olmayı biz istiyorsak, gebelik planlayıp lütfen olsun diye dualar ediyorsak karnımızda bize emanet edilen ve kaçacak yeri olmayan canları zehirlemeye hakkımız yok. Ne hamileyken ne emzirirken içmeye gönlüm asla razı gelmedi. Çocuğumun benim yüzümden tırnağı kırılsa içim yanar. Onlar dünyaya gelmeyi seçmedi biz bebek istedik. O halde irademize sahip olmalı çocuklu evde dahi içirmemeliyiz. İlk oğlum 4 yaşına yaklaştı hamileliğimden beri eşimde kar kış demeden sadece balkonda içebiliyor. Lütfen 7 ay zaten içtim demeyin zararın neresinden dönülse kardır.