İçenleri kınamıyorum çünkü bende çok içiyordum bu psikolojik bi durum bırakıyorum dediğinde olmuyor ama ben öğrenir öğrenmez bıraktım çünkü ilerde bi sıkıntı olduğunda sigaradan mı diye düşünüp vicdan azabı çekmemek için bırakamıyorsunuz bile azaltın ve yoğurt olsun süt olsun bol bol tüketin