Merveeszr merhaba ben de öğrendiğim an bırakanlardanım. Zaten hep diyordum hamile kalınca birakicam diye, bahanem olsun istiyordum. Eşim de içmiyor hiç içmedi o da benim içmemden rahatsız oluyordu zaten. 10 sene kadar içtim, 2019 şubatta bıraktım o günden beri içmiyorum klişe gelecek ama hayat kalitesi cidden artıyor inanın. Yerine bir şey koymayı denemektense hiç aklınıza getirmemeyi deneyin, bebek alışverişi vs bebekle ilgili şeyler düşününce aklınıza gelmeyebilir. Sonradan vicdan azabı çekmektense sigara içtiğim için mi oldu diye düşünmektense benim için en zor olan şeyi bebegim için yaptım sigarayı bıraktım deyip başınız dik durmak inanın çok daha gurur verici 💪
Hiç olmuyor gibiyse bazı doktorlar bazı muadiller oneriyor elektronik sigara filan önerebilir doktorunuza sordunuz mu?