GKP22 FUNDA-ARIKAN amin inşallah bugün tam 7 haftalığım ama ben doğum yaptıktan sonra iki ay adet gördüm 3. Ay hamile kaldım haliyle yumurtlamam adet düzenim bozuktu o yüzden geç döllenmedir diyorum
mucizebebek03 FUNDA-ARIKAN iyi de sen 8 haftalıksın o zaman adet tarihine göre zaten iki hafta geride oluyir ki döllenme mesela ben adete göre 3 buçuk aylık ama döllenme ultrason vs 3 aylık yani içini ferah tut bekle sadece bebisi göreceksin inşALLAH 🤲🏻
FUNDA-ARIKAN mucizebebek03 bilmiyorum canım değiştirdim o doktoru inşaallah 4 gün sonra iyi haber alırım ya 😞
Derinim2203 FUNDA-ARIKAN sakın strese yapma bekle gerekirse doktorunu değiştir herhangi bir ağrım var mı
FUNDA-ARIKAN Derinim2203 stressiz bir günüm yok bu adam beni çok gerdi çok allaha havale ediyorum ama eğer gerçekten gebeysem bi ağrım yok çok şükür ama bilmiyorum 😔😔
Susamtanem2 FUNDA-ARIKAN başka Dr a gidin direk bu denmez geç döllenme olabilir ki benim 3 u de geç döllenme oldu ya da alttan bakar en azından keseyi yolk sac var mı yok mu ona bakar ama direk demesi doğru değil bence
2melekannesi_ FUNDA-ARIKAN hmm anladım. İnşallah bebekten dolayınadet olmuyorsunuzdur 🤲🏻 Az daha bekleyin bakalım 4 gün sonra hayırlısıyla görünür inşallah🌸