Bende ayni senim gibiyim bekliyorum 5+5te bos olabilir 6+1gibi görunuyoyinede bebek gorunmuyo dediler agrin olursa gel dedi baska doktora gittim aynı gün bisey soylemek icin erken haftasiyla uyumlu dedi bi hafta daha bekle dedi birde benim kesem 4 +4 de görundü yani gec döllenmedi galiba yani cok zor beklemek salı gidicem bende iyi haberlerini bekliyorum insallh iyi olur çok uzattım Allah yardimcımz olsun