FUNDA-ARIKAN
Canım bende 3 haftalık hamileyim malesef doktorların çoğunda bu var hepsi hamileyim demeden bütün olumsuzlukları sıralıyor fakat kadın doğum uzmanı arkadaşımın yorumu şu şekilde eğer Beta 1500 u geçerse hamilelik var demektir yoksa zaten Beta yükselmiyor ya sabır kalıyor sonrasında da düşüşe geçiyor dedi . İçini rahat tut bence hamilesin 4 gün sonra belli olur herşey moralini sakın bozma çok etkiliyor gebeliği .