Anne_17 Chaala89 hayırlısıyla gelsin inşallah 🙏 çok dogru bir secenek normal dogum gercekten benim ikinci ilk ki sezaryan dı buda öyle olucak cok zor gercekten o ağrılar
Buket08 Anne_17 24 haftalık olucaz bende en başından beri ağdaya devam ediyorum cnım uzun süre çıkmadığı için hem rahat oluyor 😋 benim de acıyor ama bu ne ki doğum acısını düşün Buket diyorum kendime dayanıyorum öyle 🤣🤣
Anne_17 Buket08 normal dogum da aynı ağda gibi saniyesinde acısını cekiyorsun bebek cıkana kadar sonra kuş gibi oluyor insan o kadar rahat ki ama sezaryan bir bana sorun birde benim gibi yaşayana o ağrılardan bebeğimi emzirmek bile istememiştim ilk çocuğum olmasına rağmen onun için benden size tavsiye gercekten normal dogum cok daha iyi
Gizemakarsu Anne_17 son 18 günüm geçen hafta yine gidip yaptırdım çok şükür hiç sıkıntı yaşamadım Ağda yapacak olan kişiye ufak ufak almasını söyleyin hem canınız yanmaz hem de kasmazsiniz kendinizi kendiniz yapıcaksaniz yapmayın bence eğilip duru aksini karnınız acır çocuğa bişey olmasın allah korusun
Anne_17 Gizemakarsu evet bende normalde kendim alıyorum ama kuaföre gidicem karnım cok kasılır zaten devamlı eğilip kalkmaktan birde ağda çok rahat oluyor hemen cıkmıyor her an temiz temiz gidebilirsin hastaneye o konuda cok rahat cok iyi yapmışsınız siz
sumeyye_81 Anne_17 ay kiz icim acidi aynen sezaryen zor sonrasi acili oluyor yok korkutmayin falan demeyin yani olacaklarin simdiden haberi olsun 😂 ama bebege baktikca unutuluyor o ilk gunu unutmam icin ölmem gerekiyor uyuşukluk gectiginde gulmek bile iskenceydi😂😂
Buket08 Anne_17 inşallah normal doğum olur bende öyle istiyorum ama bakalım vücut ve bebek buna izin verecek mi 🙂
Busra57 Anne_17 ilk çocugumda da hamileliğim boyunca yaptırmıştım şuanda da yaptırıyorum hiç Bi sakıncası yok
Buketkucuk Anne_17 ben lazere giderdim hamileliğimden önce orada traş makinesi ile alın derlerdi ben hala traş makinesi ile alıyorum😋
Nbiye Anne_17 25 haftaligim bırakmadım sürekli ağdaya gidiyorum hiç bir zararı da olmadi çok şükür ilk başta bende.kendimi çok kastım ama.sonra sonra alıştım iyi ki gitmişim.gobegim büyüdükçe çok zorlaniyorum
kibosd Bende yaptırıyordum en son geçen ay gittim, karnım yoktu pek. Bu ay bebişim büyüdü karnım baya bi çıktı 22. Haftamdayım. Arka bacak ve popo alınırken uzanıyordum fakat bu kez nasıl olacak bilmiyorum. Siz nasıl yaptırıyorsunuz ?
mrysmyn58 Anne_17 kesinlikle agdayi bırakmayın. Ben çok pişman oldum kuaföre sürekli gitmediğime. İkinci doğumum. Geçen kuaföre gittim ama mahvolmusum jilet yüzünden. Batik olmuş afedersin değişmiş ya. Doğumdan sonra düzenli giderim artık. Sabah doğumum var iki gün önce ağda yaptırdım bı sorun da olmadı
mrysmyn58 Meralrabiamhmt kuaföre gideceksin ya da eşine yaptirabilirsen yoksa aman jiletle felan ugrasma
Meralrabiamhmt mrysmyn58 jılete 1 defa gırsem dahada cıkamam o yuzden az da olsa kemdım halletmeye çalışıyorum 🤷♀️
Rabia_solmaz Anne_17 ben 32haftaligim ve yaptırıyorum doktorun bişey drmediyse bence sıkıntı olmaz canım 🙂