nazkeve Gebeliğimin başında gitmiştim çok acı hissetmedim öncesinde lazer yaptırdığım için oldukça az. şimdi tekrar gideyim diyorum ama uzun süredir gitmediğim için korkuyorum…
Sevilay_47 Anne_17 ben yaptırıyorum cnm gebe kalmadan önce de gidiyordun 34 haftalık oldum halen gidiyorum yavaş almaları gerektiğini söylüyorum alıyorlar