Anne_17 25. haftama gireceğim sürekli ağda yaptırıyorum hiç bir zararını görmedim.Çevremdeki hamileler de yaptırdı onlarda aynı şekilde.Zaten bir müddet sonra göbeğinizden göremeyeceksiniz bazı bölgeleri.Ağda yaptırmanız en basit,zararsız ve temiz yolu olacak sizin için eğer ağda ya herhangi bir alerjiniz vs yoksa.Sağlıkla,mutlulukla bebeğinizi kucağınıza alın☺️💐