Bence halinize şükredin kilosu ve haftası iyi.. Benim bebeğim şuan 32 haftalık ve 1 kg.. 34. Haftaya kadar anne karnında tutmaya çalışıyoruz biraz daha kilo alsın, gelişsin diye.. Doktorlar en az 1.5 kg olması lazım diyor ama ne yaparsam yapayım tansiyondan dolayı kilo almıyor. Bunları yazıyorum yanlış anlamayın ama beterin beteri var.