Mymom_61 minikbirbebis Aşağı yukarı aynı haftamdayiz benim de bebeğin başı üç hafta önde bedeni 35+4 duruyor ama ben 38 e girdim yeni. Doktor yapısal dedi kilosu 2800 civarı ama kafası onde olduğu için 2400 civarı maksimum dedi 3 kiloyu da geçmez dedi dogum da takılma ölçümler çok net olmuyor zaten aşağı yukarı bir şeyler söylüyor sana.
Buseylmz Valla stres yaptıkça daha çok yıpranıyoruz. Zaten son haftalar kuzum önlemi alırlar. Herşey gönlümüzce olsun İnşAllah sağ Salim kucağımıza alırız 🙏🏼♥️
Bsmlh Anne_adayi33 inşallah canım Rabbım su mübarek günlerde yar ve yardımcımız bende suan hastanedeyım kanları verıcem covid testi alınacak bebegım artık
Gmommysboy Kubra5734 aynı haftalarda kuzenim yaşadı tansiyona bağlıydı onun ama.normal doğum yapmadılar sezeryan ile aldılar fındığımız bir yaşını doldurdu💕yani sizinkinden az kilodaydı üzülmeyin var herşeyin bir çaresi🙏🏻
minikbirbebis Kızlar kontrolüm vardı bugün doktor ultrasonla bakmadı sezeryan istediğimi söyledim 3 mayısta gel yapalım o zaman dedi nst de gayet iyi dedi bebek için ama gelişip gelişmediğini bilmiyorjm 😞