MomHero2 gamzelinaz bir gün bir gündür diye beklesen bile bebeğinin kilosu gayet iyi bence her doğum kendine özel ve her bebeğin zamanı farklı sizinki bu kadarmış diye düşünün bence bir an önce kavuşun
gamzelinaz Destekleyen ve güzel dileklerini ileten herkese cok tesekkür ederim. Biz plan yaparken kaderin gülmesi gercekten. Daha bu sabah perine masajı denemeleri yaptım, ıkınma nefes videoları izleyip calıstım ama gidince olay evrildi döndü değişti. Ben yurtdısındayım ve burda dilden anlasmaktan tutun hersey zor. Malum korona hepimizi yalnız bıraktı. Yabancı ülkede yalnızlık daha da katmerli. Bu yüzden size yazıp görüş almak istedim, sagolun. İnsallah bu mübarek günlerin yüzü suyu hürmetine bebeklerimizi sağlıkla kucagımıza alırız.
Anneaksoy gamzelinaz bebeğin kilosu baya iyi seni normalde zorlardı Bn iki normal doğum yaptım bağsur gerçekten zorluyor. O yüzden hiç üzülme hakkında hayırlısı
mayamca Burda hiç olumsuz doğum hikâyelerine denk gelmedim. Olumlu olanları okumaya çalıştım hep. Bir de sizin bebeğiniz 3.800 olmuş. Benim gittiğim doktor bebeğin kilosu fazlaysa riske atmıyor. Yani benim bebeğim de 3800 olsa sezaryen olacağım. Bence canınızı sıkmayın. Siz ve bebeğiniz sağlıklı olsun gerisinin önemi yok. Ayrıca tek sezaryen hep sezaryen değil. Yani sonraki doğumlarinizi isterseniz normal de yapabilirsiniz. Tabi bunu destekleyecek bir doktor lazım.
gamzelinaz mayamca inanın ben de Boyle yapardım ya da boyle yaptım mesajlarını okudukca rahatlıyorum. Çünkü öğleden beri yanlıs mı yaptım hatalıyım diye diye kendimi yedim, sagolun yorum ve desteğiniz için. İnsallah saglıkla gelirler
Buse_124 gamzelinaz öyle deyip üzme kendini bilemezsin ki belki o kararı verdiren de Rabbim bak hemoroidim bel fıtığımvar diyorsun artık üzülme sağ salim kucağına al kilosu da iyi annesi
kucuktosbik27 gamzelinaz yani düzensiz bir beslenme olmuş senin için ama doktor hareketlerin azlığından bahsediyorsa bence bu durumu ciddiye al eğer gerçekten hareketler azaldıysa bekleyeyim derken bebişin hayatını teklikeyede sokabilirsin oyüzden doktoruna güven bence normalde doğum kendiliğinden başla derdim ama hareket azlığı varsa önemli olan ikinizinde sağlıklı olması haftasıda küçük değil oyüzden endişe etme bence. Kilo belki aşağı belki yukarı çıkar doğunca ama birazdaha beklesen 4 ün üzerine çıkacak oda sıkıntı yaratabilir senin kararın genede
Aybigen gamzelinaz bu konuda bisey demek zor. Ben son ana kadar bekleme taraftarıyım ama bebekteki hareketsizlik önemli demek ki doktor sizi doğuma yönlendirmiş yoksa beklerdi. Sezaryen de yapalım dememiş tercihi size bırakmış. Bazen sezaryen yapmak için yönlendiriyor doktorlar ama sizin ki pek öyle değil gibi. Çok erken bı hafta da değilsiniz hakkınızda hayırlı olsun.
gamzelinaz Aybigen evet sezeryan o an verdiğim karar oldu. Yoksa sabah perine masajı, ıkınma, nefes teknikleri arastırıyordum, birden korku sardı ve kendimi randevu, anestezi konsültasyonu VS almıs buldum. İnsallah hayırlısı olur sagolun
Buketkucuk gamzelinaz bebişin kilosu baya iyi maşallah kuzum, normal doğum böyle kiloda bir bebekle seni de bebeğide zorlayabilir zaten 40.haftaya kadar beklesende normal doğum yapman zor olurdu bebiş daha da kilo alırdı çünkü hareketleri de azalmış olduğundan doktorun haklı bebişi almak istemekte. Allah’ım hayırlısını nasip etsin diye dua ederim ben hep, senin içinde hayırlı olan bu demek ki hiç üzülme bebişin sağlıcakla gelsin yeter ki🌈🙏🏼
gamzelinaz Buketkucuk çok tesekkür ederim, benim de en sevdiğim ve hep ettiğim dua soyle boyle olsun değil, Allahım sen hayırlısını ver insallah. İnsallah hepimiz için en hayırlısı olur. Sagolun
SIL1 gamzelinaz canım zaten bel fıtığına varsa normal doğum olamaz ki felc kalma riskin çok fazla eltim de bel fıtığı vardı asla normal doğum olmaz dedi iki doktor da. Felç kalırsın dedi mecbur iki bebeğini de sezeryan la doğurdu . Hiç üzülme insallah saglıcakla alırsın kucağına .
Chaala89 gamzelinaz bebegin kilosu ve haftası gayet yerinde. Doktorunuza da guvenin bence. Her dogumun kendi hikayesi var. Siz de bebisiniz ile kendi hikayenizi yazacaksiniz. Baskalarindan etkilenmeyin ve enerji olarak kotuyu cagirmayin. pozitif dusunun ki hersey pozitif olsun 😌
aay1 @gamzelinaz sizin düşündükleriniz korkularınız normal doğum düşünen herkeste oluyor emin olun benim kadar normal doğumdan kimse korkamaz o derece çok korkuyordum ama allahım nasıl hayırlıyla öyle olmasını nasip et dedim eğer sezeryan hayırlıysa sancı sırasında bebek strese girip sezeryana alabilirlerdi açılma olmayıp yine sezeryana alabilirlerdi hayırlısı nasılsa o zaman yaşamayı bekledim benim doğumum da öyle kolay olmadı tabi 4 kg doğurdum çünkü bizde bu kadar kilolu olduğunu bilmiyorduk doğumdan sonra tarttıklarında öğrendik kilosu fazla olduğu için aşağıya yavaş indi suni sancı aldım kendi sancılarım en yüksek seviyedeydi ama ben acı hissetmiyordum ve epidural yaptırdım o an insan yapamayacakmış gibi geliyor ama allah o gücü veriyor o kadar sakin kaldım ki yaşadıklarıma bende dahil herkes şaşırdı. 2 kere ıkındım ve bebeğim doğmuştu doğru nefes ve ittirme yapabilmek önemli olan
gamzelinaz aay1 sağlıkla buyutun insallah. Cok haklısınız Allah her konuda hayırlısını versin insallah
Baloncuk41 Korkma bende cok aglamistim sezeryan olman lazim diyince ne safmisim dedim sonra kendime 🤦🏻♀️ kilosuda iyiymis sükür hareket etmemesi normal degil herhalde bebeginde yeri daraliyo ya o haftalarda iyice banada eger aksam hareketlerini hissetmezsen hemen gel yarini beklemeyiz demisti kiloda almamisti son hafta suyuda azalmisti bunlari duyunca insan korkuyor haklisin ama vicdan azabı duyma ne güzel yavruna kavusucaksın mutluluktan ağla masallahi varmiş tombişin 🌸
gamzelinaz Baloncuk41 Allah razı olsun, okudukca kendime geliyorum, kafamda daha da normalleştiriyorum durumu. İnsallah saglıkla da gelir. Saglıkla, agız tadıyla buyutun insallah
aay1 @gamzelinaz amin inşallah sizde sağ Salim hayırlısıyla kucağınıza alın bebeğinizi allah yardımcınız olsun🙏🏻
Es_eskaya51 gamzelinaz peki bide bekleyip daha kotu bisey olursa ozaman dahada cok pisman olacaksin evet bir gun bile onemli ama bebeginin kilosu gayet iyi olmasi gerektigi gibi olsun allah korusun bebegini sag salim kavusmayi nasip etsin üzulme sadece dua et bence kendine zehir etme