gamzelinaz Baloncuk41 Allah razı olsun, okudukca kendime geliyorum, kafamda daha da normalleştiriyorum durumu. İnsallah saglıkla da gelir. Saglıkla, agız tadıyla buyutun insallah
Fatma272727 gamzelinaz sezeryan keyfi deil ki benim ilk cocukta protein kacagi oldu acil aldilar 5 hafta erken dogduydu ilki sezeryan oldugu icin 2.de sezeryan oldu 3.de sezeryan olcak 🙂