Bugün kontrol vardı. 38+2 günlük. Dr Catı muayenesi yaptı ve bebek tam olarak asagı inmemiş dedi. Kilosu 3.800gr. Ultrasonda bebek hiç hareket etmedi. Benim de bu aralar uyku ve yemek düzenim değişti. Ramazan girdi gireli sabah 6 7 gibi yatıp öğlen 12-1-2 gibi uyanıyorum, bişeyler atıstırıp iftarda tam yiyorum sonra gece boyu meyve sut VS. Kontrol saat 14 teydi ve ben 12 de uyanıp dus alıp gittim. gece yiyip yattım diye tok uyandım. Ultrasonda bebek hareket etmedi. Dr bişey yedin mi dedi, ben de sorumsuz VS demesin diye cekindim ve yedim dedim ama yememiştim. Bebege baktı ve kalp atısı, sıvısı tamam ama bebek hiç hareket etmiyor. Karnımı sallıyor filan ama 20 dk gibi bebekte hiç tık yok. Aksama dogum yapabiliriz deyip boyle giderse diye Nst ye basladılar. Baslamadan bir hurma ve su aldım. Bebek yarım saatte hareket etti. Dr gördü iyi, az gibi ama yine de alalım artık bebeği dedi. Normal mi sezeryan mı sec ayarlayalım dedi. Bu forumda o kadar zor ve etkilendiğim agladıgım normal dogum hikayesi okudum ki kafası cıkmayan, paramparça ederek cıkan, omzu cıkan… Dr ye korkularımı anlattım, ıkınamazsam nefes almayı beceremezsem diye. Oysaki son ana kadar normal istiyordum. Dr korkun varsa sezeryan olsun dedi tamam dedim. Şimdi de geldiğimden beri aglıyorum. Erken mi alacaklar, baskaları 1 gün 1 gündür diyerek 40 a kadar beklıyor, kendi korkularım yüzünden kendi keyfim için mi sezeryan dedim VS vs. Bu arada Dr ye sizden cekindim diye yemek yedim dedim ama yememiştim aslında diye de itiraf ettim. Olsun o zaten senden alıyor, o kadar uyarı yolladım uyanmalıydı, hareketli ama az hareketli artık alalım son ana sıkıntı yasamayalım dedi. Sizce yanlıs mı yaptım, bekleyelim diye diretmeli miydim, mesela aksam yemek yedim hareketlendi ama bu az mı acaba bilmiyorum, Dr nin kararına uyuyorum dogru mu yapıyorum. Kendime güvenim o kadar az ki neyi secsem yanlıs yapacagım gibi hissediyorum. Kocaman olan hemoridlerim ve bel fıtıgım da var. Burdaki bazı hikayeleri okuduğum için çok pişmanım, aklıma geldikce agladıgım oykuler var ama hayırlısı. Lütfen dua edin saglıkla gelsin insallah. Dogru ve hayırlı olana karar vermişimdir insallah.