DusunceBulutu inşallah🙏🏻 Ben de 12-13.haftalarda burada benzet bir paylaşımda bulunmuştum, dikkat ettiğim halde 4 kilo aldım, ilerleyen haftalarda daha çok alınıyor diyorlar ben 20-30kilo alacağım diye moralim çok bozuluyordu, ama rutinimi hiç bozmadım, soyana kadar yedim fazlasına hayır dedim, meyvemi sütümü çiğ kuruyemişimi yedim, çok fazla yürüyüş yapamadım ama yeme rutinimi bozmadım.