DusunceBulutu ben almadım , decavit ve kan hapı kullandım. Kabızlık normal bir sorun gebelikte demir almaya başlayınca artıyor. Biraz beslenmeye dikkat etmek lazım. Ama iştahınız açıldıysa ve yiyorsanız alıyorsunuzdur. Yediklerinizin miktarını arttırmayın. Vitaminler kilo yapmaz çünkü fazlası vücuttan atılıyor, kullanılmıyor bile.