DusunceBulutu doktor değilim. vitamin kalorisi olmayan bir şey. Kilo aldıran şey yemektir. Yersen alırsın yemezsen almazsın basit bir matematiği var bunun.
ama gebelikle beraber hormonal dengenin değiştiği gerçek. Vücut yağlanmaya müsait hale geliyor. Yediğimiz yarıyor. Özellikle ilk 3 ay vücut tipi değişiyor. Çok zayıf insanlar kilo alabiliyor vücut yağ depolamak istediği için.
vitaminler vücuttaki eksikleri kapattığı için de bilinenin aksine iştah açmaz.
ama değişik bir süreçteyiz vücudumuz değişiyor. Vitaminlere de ihtiyacımız var. Aman diyim kilo aldırıyor diyip bırakmayın ❤️