Esraacf Sermec27 ay çok şükür inşallah hep öyle devam eder benim de diyorum ya ilk defa bu lahmacun da gördüm benim de bir ya da 2 defa 140 üzeri oldu dahiliye hemen insülin başlatmak istedi bende istemedim diyet yapmak istedim
Sermec27 Esraacf ilginç geldi bana ama lahmacun cıkamıyor aslında sekeri hatta bir kere 2 bucuk lahmacun yedim ben 🙈130 cıkmıştı o zaman
Esraacf Sermec27 bir de her yemeğin ardından su içiyor musnuz ben onuda yapıorm acaba yanlış mı yapıyorum.
Canlarimbenimm Esraacf ondan önceki saat ne yedin canım belki o zmn şekerin yükselmiştir ve lahmacun dahada yükseltmiştir
Esraacf Canlarimbenimm ya aslında ondan önceki ölçümüm de 128 çıkmıştı taze fasülye ve cacık yemiştim bir de buğday ekmek bir dilim. Ama doydum yani 🙈 sonra arası mı çok sürmedi acaba onu düşündüm ben de çünkü 3 de yedim sonra 5 de tekrar yemiş oldum .
Esraacf RH38 amin inşallah canım ya 29+6 bugün ama 3 hafta falan önce oldu gebelik şekeri çıkalı işte o zamandan beri kendim ölçüp yazıyorum dahiliyenin insülin e başlamadım kendi kadın doğum doktorumla konuştum oda nisan sonuna kadar madem öyle bi dkkat et bakalım dedi
Canlarimbenimm Esraacf İki ana öğün arası kısa olduğu için canım zaten yüksek olan şekerini iyice yükseltmiş bende bi kere kadayıf tatlısı yemiştim ve şekerimi çok çıkarmamıştı şaşırdım ama doktor dedi ki şekerin zaten düşükmüş o yüzden o kdr yükseltmiş dedi
RH38 Esraacf aynen cnm dikkat edersen ins diyetle düser üc ana ögün üc ara ögün dengeliyor cok sukur birde su bana dedilerki cok yükselme olursa o gün biraz yürü onuda deneyebilirsin rabbim yardmcn olsn
RH38 Esraacf aynen cnm dikkat edersen ins diyetle düser üc ana ögün üc ara ögün dengeliyor cok sukur birde su bana dedilerki cok yükselme olursa o gün biraz yürü onuda deneyebilirsin rabbim yardmcn olsn
Esraacf Teacherella1 RH38 amin canım inşallah hepimizin allah yardımcısı olsun evlatlarımızı sağ salim kucağımıza alalım 🙏🙏
Teacherella1 Esraacf ölçümü neyle yapıyorsunuz bi aletimi var, benimde yüksek çıktı biraz doktorum 2 haftada bir ölçtür dedi, sürekli hastaneye gidip kontrol ettirmek istemiyorum
Esraacf Teacherella1 şeker ölçüm cihazları var eczanede satılıyor onlardan alıyorsun çubukları var içinde 50 adet bitince yine alıyorsun ölçüm çubukları 35 tl toplamda ben 65 tl falan almıştım markası da optima
Esraacf Teacherella1 ama doktorunuz size açlık tokluk mu baktın dedi oysa kan vererek bazı sağlık ocaklarıda yapıyor bilginiz olsun ordanda yaptırabilirsiniz bu benim kullandığım parmaktan günde 3 kere tokluk 1 kere açlık bakıyorum ama yemeklerden 1 saat sonra 140 altı olması gerekiyor tokluk ona göre dengelemeye çalışıyorum yüksek çıkarsa da
Murat123 Kızlar benimde başım bu şekerle dertte bebekte irilik yapıyor dedi doktot 10 gün öndeyiz dedi dahiliye sabah akşam glifor verdi bana glifor kullanan var mı aranızda
Esraacf Murat123 geçmiş olsun canım yok bilmiyorum ben kullanmadım bende hafta içi gidicem inşallah bir şey çıkmaz artık kaç haftalıksın?
Teacherella1 Esraacf burdali sağlık ocağı açlık bakıyor tokluk bakmıyor açlık tokluk değerine baktırmamı söyledi doktorum, bende kendim bakabilirim sanırım o zaman