Teacherella1 Esraacf burdali sağlık ocağı açlık bakıyor tokluk bakmıyor açlık tokluk değerine baktırmamı söyledi doktorum, bende kendim bakabilirim sanırım o zaman
Esraacf Teacherella1 evet bakabilirsin görüş doktorunla istersen şeker ölçüm cihazıyla kaç saat aralıkla istiyorsa bakar ölçüp yazarsın
Kahvela Esraacf ben evde yaptığımız lahmacundan 1 tane yiyorum 150-160 çıkıyor o yüzden doğrudur. Evin içinde yürümenin hiç bi faydasını görmedim ben açıkçası merdiven inip çıkın imkan varsa. Birde yanında yoğurt ya da ayran tüketin. Herkesin bünyesi farklı kiminin yükseltirken kiminin yükseltmez. Ben yiyorum yükseltmiyor diyenleri görürsen de moralin bozulmasın yani. Bu tarz şeyler yediğinde tempolu yürümen lazım. Geçmiş olsun sıkma canını nefis bu her şeyi istiyor üzülme bundan sonra bir buçuk değil bir tane yersin 🥰
Esraacf Kahvela ay bende onu farkettim geçenlerde annemlerde gerçekten herşeyden yedim ama dışarı çıkıp yürüyorduk geldiğimde hep düşük şeker çıkıyordu hatta diyorum ya tatlı bile yedim ama evde depara kalktım nerdeyse 😅 hemde daha fazla yürüdüm ama bana mısın demedi bundan sonra olmadı merdiven inip çıkarım ya en azından 3. Kattan in çık iyi gelir dediğiniz gibi teşekkür ederim
damlaaltinay Esraacf beyaz undan yapılıyor çok normal. Ben 1 dilim fırın Çavdarlı ekmeğine şekerim 148 çıkmıştı 👍
Esraacf damlaaltinay doğru haklısınız bazen hiç ummadığım kadar yiyorum gayet normal çıkıyor bazen hiç çıkmaz dediğim tosttan yedim yüksek çıktı anlamadım demek ki değişiyor her şeyde bünyede falan
123deryakulce Ben ıspanak, yoğurt, salata yedim bugün 126 çıktı. Ekmek bile yemiyorum. Ispanağın içine bulgur atmıştım o mu yükseltti anlamadım.
Canlarimbenimm Esraacf İki ana öğün arası kısa olduğu için canım zaten yüksek olan şekerini iyice yükseltmiş bende bi kere kadayıf tatlısı yemiştim ve şekerimi çok çıkarmamıştı şaşırdım ama doktor dedi ki şekerin zaten düşükmüş o yüzden o kdr yükseltmiş dedi
Esraacf Canlarimbenimm doğru olabilir daha dikkat etmemiz gerekiyor işte ama bazen de olmuyor malesef bakalım allah yardımcımız olsun