ogrencianne35 merak etme aynıyız 😂 benim de boyum 170 65 ile hamile kaldım 13 kilo aldım 31+3teyim 😂 normalde ben daha zayıftım 57 kiloydum evlendikten sonra 65 oldum 😒 bir de hamilelik kilosu kendimi fil gibi hissediyorum 🙄😂😂 ama babam sürekli ay ne tatlı oldun hep böyle kal diyor eşim de minik filim diye seviyor beni 🙄🙄😂😂