aycanasel ogrencianne35 bi ben mi şişkoymuşum şuan cok üzüldüm … 1.72 boy 68 kilo ile hamile kaldım 27+3 üm 13 kilo aldim. 3kilo alanlar gördüm masallah 😂😂
Animes ogrencianne35 selaam, ben 173 boyundayim 56.2 ile hamile kaldım şuanda 22 hafta oldum 60 kiloyum, toplamda 4 kilo aldım bakalım doğuma kadar ne kadar olacağım ☺️
Kumral5 ogrencianne35 valla 30lu haftalar ve 2 3 kilo alinmis kendimi senin gibi kotu hissettim 21 haftaliğim 5 kilo aldim bile 🤷🤭
KkSedakaya ogrencianne35 valla o 1-2 kilo alanları çok gördüm burda ama asla anlamadım😁 29 haftadayım 173 boyum 60 kg ile başladım şuan 70.5 kg. Normali bizimki yani 1-2 kilo belki biraz dha az alabilirdik oda nazar olsun boşver😆
ogrencianne35 KkSedakaya yukarda bi hanımefendi bebek şuan 2 kilo işte 2 kilo da eşi filan olsa 4 kilo alınması gerekirdi filan yazmış 😂😂
badehandeyldz ogrencianne35 evet şuan erkek bebeğim daha az aldım ama sebebi kızımın peşinde koşturmak
Msd26 ogrencianne35 kaç kilo ile hamile kaldınız bendede durumlar o ödem falanda yok yani bildiğimiz löp yap sanırım🤣
ogrencianne35 Msd26 65 le kaldım 170 boyum 😂 ama kollarım bacaklarım ince hala kalça ve göbek maşallah 😂😂
ogrencianne35 Mandalina91 çok sağ olun bilgilendirdiginiz için 😂 bunları bende biliyorum 😂 ama iste sürekli iğne vuruldugum için erken doğum olmaması için o iğneler de ödem yapıyor
Mandalina91 ogrencianne35 ben aşağıda yazılan 2 kilo aldım gibi yorumlara moraliniz bozulmasın diye söylemiştim, sizin kilonuz ile ilgili bir yorum yapmadım ki
ilkbahar1 ogrencianne35 Aynen benimde totom arkadan çıkmış böyle yanlarım genişlemiş hahaahah. onun dışında kollarım üst gövdem ve bacaklarım aynı
ilkbahar1 ogrencianne35 yalnız değilsin ben 16 kilo aldım 33+6 yim🤣🤷🏻♀️ Doğumdan sonra veririm inşallah😅 69 ile hamile kaldım şuan 85 kiloyum. Boy 1,75
ogrencianne35 Mandalina91 ay kusura bakmayın ya herşeyi yanlış anlar olduk şu gebelikte 😂 bende kilomla dalga geçtiniz hani 4 kilo almaliydiniz diyorsunuz sandim ❤😂 kusura bakmayın 🌸💜
Mandalina91 ogrencianne35 est sizde haklısınız okuduğumda yanlış anlaşılmaya müsait bir şekilde yazdığımı farkettim 💐 Kimsenin ne zorluklarla bu süreci tamamladığını bilemeyiz Rabbim yardımcımız olsun