Ozlemozlemmm ogrencianne35 ben de aynı durumdayım 🤦🏻♀️ 168 boyum 57 ile başladım 68 kiloyum ve 31. Haftadayım henüz 😬😬
Deletedmom23234 ogrencianne35 21. Haftadayıız birden 5 kilo aldım şaşırdım çünkü hiç kilo almamıştım şekerden şüphelendim 🥴🤷🏻♀️
Sonfeyz ogrencianne35 ilk hamileligimde 10 kilo almistim. 😍 şimdi 33 haftalik oldum 12 kilo aldim 😒 kilo fazla olmasi cok rahatsiz ediyor ilk hamileligimde doguma girerken kus gibi hafif hissediyordum. Simdikinde ise nefes alamiyorum doğuma nasil gidecegim Allah bilir
Egemeninannesi1 noktaninannesi bende 72 ile hamile kaldım 80 im şuan 32+5 im ve bebğim kilo almış ben almıyor dr um dedğine göre benim dr umda şekerden şüphelendi tokluğum biraz sınıra yakın çıktı pazartesi şeker yüklemesi yapacak kontrol amaçlı
noktaninannesi Egemeninannesi1 şeker yüklemesi önemli gerçekten 75 mg yüklendi bana ilk bir saatim sınırın üstünde çıktı biraz ikinci saat normale dönmüştü umarım bir şey çıkmaz sizde ☺️
gulben-26 ogrencianne35 pazartesi günü 27.haftama gireceğim inşallah 🙏 55 kilo ile hamile kalmıştım şimdi 56 kiloyum 🙈
Adaadaada ogrencianne35 ilk.hamileligimde 64 kilo.ile hamile kaldım 72 kilo ile doğum yaptım boyum 1.67..8 kg ile doğuma gittim şuan 2.hamileligim 29 haftaligim 6 kg aldim
Diilruba ogrencianne35 En son 26. Haftada kontrolde tartılmıştım 12.5 kg almıştım şimdi 30 haftaya geldik 10 gün sonra kontrolüm var bakalım kaç kg olmuşum üzülmeyin doğurunca zamanla kurtulacağız inşallah fazla kilolardan🙈
Hellolo 60 la hamile kaldım şuan 75 im hiç umursamıyorum 15 kilo aldım 20 yle bitiririm diye düşünüyorum bebeğimde tombiş haftasına göre değerlerimde normal yaşayıp gidiyoruz düşündüğüm doğum 🥲
Nursena61 ogrencianne35 Boyum 160. 58le hamile kaldım şuan 21. Haftadayım 8 kilo aldım . İlk hamileliğim
Morvy ogrencianne35 benim haftam henüz sizler kadar ilerde değil 21+2 haftalığız hiç kilo alamadım ama sebebide sanırım fazla yiyemiyorum bir kaç haftadır okadar çabuk doyuyorumki hamile kalmadan önce iki katı yemek yiyordum🙄
Egemeninannesi1 noktaninannesi aslında geçtiğimz haftalardı yapıldı dikkat et tehlikeli bişi yok demişti fakat çarşamba randevum vardı sen 800 gr almışsın gayet iyi ama bebiş 2420 olmuş tahlil istedi açlık tokluk kan şeker orda tokluk sınıra yakın çıktı pazartesi gel yükleme yapalım yine bi dedi inşallah sıkıntılı bişi olmaz sonuç 😢aklıma takıldı
noktaninannesi MinikTospa sanırım genetik annemde hamileyken hiç kilo almamış ☺️ Birde beyaz ekmeği makarnayı pirinçi kestim şekeride biraz azalttım ☺️ Süreklide hareket halindeyim ☺️ Her bünye bir değil malesef bebeklerimiz iyi olsunda alınan kilolar verilir ☺️☺️
Seyhanfatma ogrencianne35 ogrencianne35 31. haftaya giriş yaptık 52 kilo ile başladım şimdi 65 kiloyum doktor sen şimdi normal kilona ulaştın diyor 😅ben de kilo aldıkça mutlu oluyorum 😂🤪
KayBus ogrencianne35 üzülme canım herkes nasıl bu kadar az almış ben de hiç anlamıyorum 😀 35. Haftamdayım 21 kilo aldım dile kolay 😀
Madi 32 hafta 10 kilo aldım 🤦🏻♀️Boyum 168 53.5 kiloyla hamile kaldım ,2-3 kilo alanlardan nefret ediyorum yazmayın moralimi bozmayın 🤣🤣