Mumyy iyi kotu diyen yok ama çok kısa deyip beğenmiyorlar kayinvalide sordu ece dusunuyrz dedim kadın cevap bile vermedi illa uzun uzun isimler mi lazim biz çok sevdik şirin çıtı pıtı bir kizimiz olur inşallah benim ismim de elif kızımla uyumlu da oluyor esimde ece yi istedi seviyor kim.ne derse desin bosver diyr ben biraz takmıştım basta .karninda taşıyan bizleriz buyutecek yetistirecekler biziz .bazıları soyle.kotu böyle kotu diye yorum yazmış. Ben üniversite de okurken yurtta ayni odada 3 eliftik üçümüz de bambaşka insanlardik isimle.hic alakası yok yetistirme kültür aile karakter meselesi her ayse iyi yada her ayse sinsi diye birsey yok .hayatımın en büyük kazığını tugba isimli arkadasimdan yemiştim ama en sevdiğim yegenim de tugba genellememek lazim hayirli evlat olsun sağlıklı olsun kaderi bahti güzel olsun