Mumyy
Ben 😂 iyi ki Ece koymuşlar çok seviyorum ben ismimi ☺️ Ben aileme fazlasıyla düşkünüm mesela öncelik annem ve babam benim için hala.Ben değişik bişi yiyorsam onlarda yesin diye düşünürüm şuan bile ☺️ Herhangi bir canlıya zarar vermekten basmaktan korkarım canı acıyacak diye.İnsanları dinine diline rengine göre değil insanlığına göre değerlendiririm kimsenin görüşleri beni bağlamaz.
2 Ece daha tanıyorum ikisi de gayet iyi insanlar ☺️ Ayrıca her ece ismi olan bir olacak diye bir şey yok ki zamanla,çevreyle yetişme tarzıyla şekilleniyor kişinin nasıl olacağı bence☺️