Mumyy ben de Gökçe Ece koymayı düşünmüştüm😍 şimdilik sadece ece olacak. Ecelerin sırtı yere gelmez annesi. Fakir Ece görmedim mesela ya da istediğini elde edemeyen😅 Sevmeyen çekemiyordur😬 benim de pek sevemediğim bir arkadaşım vardı lisede Ece isminde. Ne yapayım yani benim çocuğum da mı bire bir aynısı olacak? Ailesi iyi yetiştirmemiş onu demekki. fena oluyor diyorlar, olsun bence de. Süklüm püklüm bir kız olacağına fena olsun bu devirde 😃