Kızlar burda paylaşmam ne kadar doğru bilemiyorum ama , bende tiroidlerimden çok çektim en son zehirleye dönüyor falan demişti endokrin doktorum , sülük ve hacamat tedavisini hep duyuyordum ama denememiştim kızlar sülük koydurdum ilaç kullanmadım 3 ay sonra tahlil yaptırdım düzelmişti ayda gidip kontrol ettiriyordum . İlaça bile gerek kalmamıştı hemde 🤗 gebeyim yükseldi tekrar ilaca başladım ama doğumdan sonra tekrarlıcam 🙏🤗