Bugün test yaptırdım. Tsh değerim 18 çıktı. Çok yükselmiş ve sadece 1,5 ayda.. Doktorum çok ılımlı, çok sakin beni sakinleştirmeye çalışsada çok ağladım. Çok korkuyorum ve endişeliyim. Doz ayarı yaptı, 3 hafta sonra bir daha çağırdı. Allah evlatlarımıza sağlık versin ve sağ salim kavuştursun inşallah.