iremturannn huzur- evet doguma hazırlık eğitimi cok önemli hatta ssvd doguma sahip çıkmak için daha önemli ama fiyatları cep yakıyor resmen en ucuzu 700 tlden başlıyor. O paraları vermek istemiyorum açıkçası facebookta ssvd grubundan bilgilendirmeler alıyorum kendimce araştırmalar yapıp bilgi topluyorum umarım faydalı olur 🤗🤗
huzur- iremturannn O kadar para vermenize gerek yok instagramda online ücretsiz eğitimler mevcut gebeegitimokulu , etlikzubeydehanim , dogumokulu bu sayfalarla iletişime geçerseniz kayıt olabilirsiniz çok güzel bilgiler paylaşıyorlar.
33sibel iremturannn pazartesi online ücretsiz ders başlıcak katılmanı öneririm bn nisan dersinden çıktım şimdi mayıs dersi başlicak süper şişli eftal hastanesinin hatta katılanlar ücretlide ders almış ama bunu çok beğendiklerini söylüyorlar zoom dan katılınıyor haftada iki gün ve ebeler süper anlatıyor
molsalkim iremturannn Facebook kullanıyorsanız orda bir sayfa var onu takip edin ssvd diye orda ki hikayeleri okuyun karar verirseniz de en önemlisi destekleyen bı doktor bulun ☺️
iremturannn molsalkim evet takipteyim hamileliğimin basindan beri 🤗 doktorumda sonuna kadar destekliyor daha önce yaptırdığı ssvdlere güvenerek gitmiştim kendisine memnunum su anlık 🙏
iremturannn molsalkim evet takipteyim hamileliğimin basindan beri 🤗 doktorumda sonuna kadar destekliyor daha önce yaptırdığı ssvdlere güvenerek gitmiştim kendisine memnunum su anlık 🙏
iremturannn 1incir iyi geceler amin inşallah 🙏 3 yıl geçmiş aradan bence büyük oranla iyilesmistir benim kızım 27 Aylık ve 12. Haftada doktorum ultrason ile detaylı olarak ic dikislerimi kontrol etti cok iyi iyileşmiş dedi dıştan zaten sorun yok ama karnım büyüdükçe ani hareketlerde dikislerim biraz acımaya başladı bir dahaki kontrolde tekrar bakmasını isteyeceğim sizde baktırin mutlaka 🌸
1incir iremturannn evet pazartesi gidicem inşallah ozaman söylücem gerçi büyük ihtimalle bakmıstır sorun olsa söylerdi ama yinede duymam lazım :) Umarım sağlıklı kolay doğumlarımız olur, 🌼
iremturannn Dyg61 ben Kocaeli gebzedeyim op.dr ergun bilgice gidiyorum kendisinin özel muayenehanesi var. Doğumlari medar hastanesinde yaptırıyor. Kendinize uygun doktor ve hastane bulmak istiyorsaniz instagram yada Facebookta ssvd grupları ve sayfaları var liste halinde hangi şehirlerde destekleyen doktorlar oldugu yazıyor bakabilirsiniz 🌸🙏
Burcuelif Dyg61 bende Ankaradayım.şu an şehir hastanesine gidiyorum ama 20. Hafta civarı Fatma Bolkan’a geçicem inşallah.Facebook ssvd grubunda çok memnun gidenler ve çok fazla olumlu ssvd hikayesi var Fatma hanımın.
iremturannn molsalkim ne kadar güzel dogum hikayenizi yazsanızda okusak 🤍🤍 kesinlikle doktor cok cok önemli ssvd talepleri arttikca doktorlar yaptiririm diyip en ufak şeyde yari yolda bırakıyorlar cok duydum bu şekilde 😒
molsalkim iremturannn 🌿Ssvd Doğum hikayem 🌿 İlk bebeğimi bazı sebeblerden sezeryan ile kucağıma almıştım ama ilk doktorumda muane esnasında çok vurgulamıştı normal doğuma çok müsait olduğumu Gebeligimden çok önce arastirmalara başlamıştım ssvd yapabilirmiyim diye gebelik gerçekleştikten sonra 4 farklı doktordan fikir aldim dördü de onay vermedi risklerinden bahsetti vazgeçsem mi diye düşünürken ssvd yaptırmış bı doktordan da tavsiye alayım dedim ve ilk muane de o odadan ben bunu denicem diyerek çıktım herşeyi konuşmuştuk ve çok guvenmistim doktoruma sezeryanda olsa sonu ben bunu denicem demiştim Doktorumun tüm tavsiyelerine harfiyen uydum ne dediyse yaptım (fazla kilo almamak onemliydi mesela) Son muanemde 38. Haftada doktor kafa buyuklugunun 3 hafta ileri olduğunu ve daha da büyürse bizim için sıkıntı olucagini zaten bebeğin kanalda ve açıklığının olduğunu söyledi ve 2 gün sonraya yatış verdi Hastaneye yatisim yapildi benimle ilgilenen özel ebem vardı ki bu muhteşem birşey heran yanımdaydı herşeyi açıklıyor beni sakinleştirir bir sonraki aşamayı anlatıyor bı saniye ayrılmıyordu yanimdan Hastaneye yatisim yapıldığında 09:30 da 4 cm açıklığım vardı sancım varla yok arası gibiydi suni sancı başlatıldı çıok çok az gayet iyiydim doktorum henüz gelmemişti ebem yanımdaydı doktorun gelişi 12:00 muanemde 5cm yakın olduğumu soyledi ve çatala çıkalım dedi o kadar araştırmıştımki aralarındaki tıbbi dilden istedikleri aletlerden ne yapacaklarını anlıyordum ve su kesemi açtı 💧 işte gerçek sancılar o anda başladı sancıları çömelerek karşılıyordum çok zorlanıyordum sancı araları ilaç gibiydi nefes alabiliyordum aklımda hep ben bu sancıları akşama kadar nasıl cekicem düşüncesi vardı ebem seni sıcak suya sokucsm iyi gelicek dedi ama sancılarım o kadar sık sık geliyordu ki kısa bir süre sonra büyük abdest gelme hissi oluştu hemen çatala alındım doktorumun dogumhaneye gelirkenki şaşkınlığını unutamıyorum bu kadar hızlı olacağını doktorum bile tahmin etmemişti ben ameliyathane ile görüşüyordum ( herhangi bi duruma karşı boş saklanmasi için ) kesinlikle dua almissin kızım diyerek doğuma geçtik sancı gelince ikindim birkez saçlarını goruyorum dedi istersen başına dokunabilirsin dedi sancı geldi tekrar ikinci ikinmamda bebeğim kucagimdaydi 13:45🐣 O an dünyalara değişilmez ten tene temas kucağımda meleğim kuş gibi hafiflemiş halim müthiş bir histi doktorum kordonunu kesmek istermisin dedi önceden sorsa yok derdim ama o an kordonunu da kestim sonrası müthiş mutluluk Çok uzun oldu ama Daha uzun uzun bile anlatabilirim isteyen herkese nasip olsun inşallah Benim ssvd isteme sebeblerim Evdeki çocuğumun benimle teması çok olması kucağıma gelmek istemesi sarılarak uyumak istemesi sezeryanliyken bunları yapamayacağım için Normal doğuma çok müsait oldugumun söylenmesi ve bunun içinde kalması Sağlık açısından daha sağlıklı oluşu Doğum anına şahit olmak ten tene temas kendinde olabilmek (ameliyattan ayilma benim için zor bı durum )
Burcuelif İyi geceler bende 13 haftalığım ssvd çok istiyorum.Ankara’da destekleyen doktorlar mevcut bi kaç isim aklımda. 20. Haftaya doğru destekleyen bi doktorla devam etmek istiyorum.inşallah sağlıkla güzel sonuçlara ulaşır isteyen herkes
Dyg61 iremturannn sosyal medya kullanmıyorum maalesef istanbuldayım bende ama doktorların fiyatları çok uçuk
iremturannn Gamzeee89 yani tabikide isteğe bağlı. Sezeryan sonrası normal doğum. Hastaneye,şehire göre değişebiliyor maalesef bazı hastaneler sırf ssvd diye fazla ücret alıyorlar
iremturannn 1incir evet sorun olsa soylerdi ama biz yine de duymak istiyoruz dediğin gibi 🙈🙈 umarım insallah 🙏🌸
iremturannn medineninannesi benim doğum yapacağım hastanede normal doğum en son 3500 tl idi ben doğum yapana kadar zam gelir fiyat değişir diye düşünüyorum hayirlisi
iremturannn kivirciginannesi Ben daha hamile kalmadan düşünüyordum 🙈 umarım nasip olur isteyen herkese 🙏