Meyraninannesi Ben de istiyorum ama zaten riskli bir gebeliğim var. Perinatologumla konuştum eğer 37 38de gelirse doğurturuz ama 40lari beklemek riskli olur dedi. Normalde ssvd yapan doktor değil. Dua etmeye başladım o haftalarda gelsin diye :)
iremturannn Meyraninannesi riskiniz nedir özel değilse merak ettim. Insallah gelir o haftalarda minik. Ben hic o haftalarda dogum yapabilcegimi düşünmüyorum ya ilk gebeligim 40+6 haftada dogum yapmıştım 🙊
Sibell1907 iremturannn acaba zeynep kamılın yıl aralığını biliyo musunuz kaç yıl gecmesı gerekıyo sezaryenın ustunden 🙏🏼
iremturannn Sibell1907 18 aydan daha kısa sure için riskli diyorlar orada sanırım yine bir araştırın. https://zeynepkamilkdch.saglik.gov.tr/TR,88386/sezaryen-sonrasi-vajinal-dogum-poliklinigimiz.html burayı bi inceleyin🤗🌸
Meyraninannesi iremturannn ilk gebeliğimi preeklampsi nedeniyle erken doğum yaptım sonrasında 1 kalp durması var. Bu 3.gebeligim ve gebeliğe bağlı tansiyon ve şeker çıktı. Herşey iyi giderse 37de alırız dedi doktorum.
huzur- iremturannn O kadar para vermenize gerek yok instagramda online ücretsiz eğitimler mevcut gebeegitimokulu , etlikzubeydehanim , dogumokulu bu sayfalarla iletişime geçerseniz kayıt olabilirsiniz çok güzel bilgiler paylaşıyorlar.
Dyg61 iremturannn sosyal medya kullanmıyorum maalesef istanbuldayım bende ama doktorların fiyatları çok uçuk
huzur- Dyg61 Ben Istanbul özel rami hastanesi Nehir bayrama gidiyorum Ssvd ücreti 4500 gece olursa 6000 kendisi Ssvd sultanı olarak anılıyor yani gayet tecrübeli bu konuda
33sibel Dyg61 ssvd yaptıran bir bayan var bn normal yaptım ilkini özel hastanede ama şimdikini inşallah evde yapıcam özel doktorla sizde düşünürseniz bi bakın dr_muhacir instagram
Dyg61 iremturannn yakınız ama randevu yok 😄 sürekli araştırma içindeyim bazen bir sonuç alamayıp aman ne uğraşıyorum sezeryan olurum dıyorum ama sonra kendı kendıme saçmalama normal yapabilirsin diyorum öyle çıkmazlardayım 🙂
iremturannn Dyg61 hadi ya umarım en kısa zamanda randevu bulabilirsiniz 🙏 karamsar olmayin,hayirlisini dileyin. Yaparsin, yapabiliriz biz kadınlar istesek her şeyi başarırız 🤍🤍
rukiyeeefeee iremturannn evet çok zordu diyorum yaa doktor dikiyordu ben uyandığımda masadan sedyeye sürükleyerek çektiler allahım o nasıl acıydı sanki ikiye bölündüm Zanneetim çok zordu çook
molsalkim iremturannn 🌿Ssvd Doğum hikayem 🌿 İlk bebeğimi bazı sebeblerden sezeryan ile kucağıma almıştım ama ilk doktorumda muane esnasında çok vurgulamıştı normal doğuma çok müsait olduğumu Gebeligimden çok önce arastirmalara başlamıştım ssvd yapabilirmiyim diye gebelik gerçekleştikten sonra 4 farklı doktordan fikir aldim dördü de onay vermedi risklerinden bahsetti vazgeçsem mi diye düşünürken ssvd yaptırmış bı doktordan da tavsiye alayım dedim ve ilk muane de o odadan ben bunu denicem diyerek çıktım herşeyi konuşmuştuk ve çok guvenmistim doktoruma sezeryanda olsa sonu ben bunu denicem demiştim Doktorumun tüm tavsiyelerine harfiyen uydum ne dediyse yaptım (fazla kilo almamak onemliydi mesela) Son muanemde 38. Haftada doktor kafa buyuklugunun 3 hafta ileri olduğunu ve daha da büyürse bizim için sıkıntı olucagini zaten bebeğin kanalda ve açıklığının olduğunu söyledi ve 2 gün sonraya yatış verdi Hastaneye yatisim yapildi benimle ilgilenen özel ebem vardı ki bu muhteşem birşey heran yanımdaydı herşeyi açıklıyor beni sakinleştirir bir sonraki aşamayı anlatıyor bı saniye ayrılmıyordu yanimdan Hastaneye yatisim yapıldığında 09:30 da 4 cm açıklığım vardı sancım varla yok arası gibiydi suni sancı başlatıldı çıok çok az gayet iyiydim doktorum henüz gelmemişti ebem yanımdaydı doktorun gelişi 12:00 muanemde 5cm yakın olduğumu soyledi ve çatala çıkalım dedi o kadar araştırmıştımki aralarındaki tıbbi dilden istedikleri aletlerden ne yapacaklarını anlıyordum ve su kesemi açtı 💧 işte gerçek sancılar o anda başladı sancıları çömelerek karşılıyordum çok zorlanıyordum sancı araları ilaç gibiydi nefes alabiliyordum aklımda hep ben bu sancıları akşama kadar nasıl cekicem düşüncesi vardı ebem seni sıcak suya sokucsm iyi gelicek dedi ama sancılarım o kadar sık sık geliyordu ki kısa bir süre sonra büyük abdest gelme hissi oluştu hemen çatala alındım doktorumun dogumhaneye gelirkenki şaşkınlığını unutamıyorum bu kadar hızlı olacağını doktorum bile tahmin etmemişti ben ameliyathane ile görüşüyordum ( herhangi bi duruma karşı boş saklanmasi için ) kesinlikle dua almissin kızım diyerek doğuma geçtik sancı gelince ikindim birkez saçlarını goruyorum dedi istersen başına dokunabilirsin dedi sancı geldi tekrar ikinci ikinmamda bebeğim kucagimdaydi 13:45🐣 O an dünyalara değişilmez ten tene temas kucağımda meleğim kuş gibi hafiflemiş halim müthiş bir histi doktorum kordonunu kesmek istermisin dedi önceden sorsa yok derdim ama o an kordonunu da kestim sonrası müthiş mutluluk Çok uzun oldu ama Daha uzun uzun bile anlatabilirim isteyen herkese nasip olsun inşallah Benim ssvd isteme sebeblerim Evdeki çocuğumun benimle teması çok olması kucağıma gelmek istemesi sarılarak uyumak istemesi sezeryanliyken bunları yapamayacağım için Normal doğuma çok müsait oldugumun söylenmesi ve bunun içinde kalması Sağlık açısından daha sağlıklı oluşu Doğum anına şahit olmak ten tene temas kendinde olabilmek (ameliyattan ayilma benim için zor bı durum )
iremturannn molsalkim ne kadar güzel ya 🌸🤍 Allah isteyen herkese nasip etsinnn🙏🙏 tesekkur ederim dogum hikayenizi paylaştığınız için 🤗🤗