ikinci bebeğimde çok istedim 40+e kadar bekledim sancım falan olmadı belki sancıyla hastahaneye gidersem olabilir diye düşündüm ssvd yi destekleyen doktor da bulamadım bintane buldum çok fazla fiyat istedi imkanlar el vermedi şuan üçüncüye hamileyim bunda da diretmek istemiyorum