Seda-1 inanın bana özeli devleti yok bunun bu hastalık her yerde var çok şükür durumum iyi özele gidebilirim eşimin çalıştığı iş yerinden dolayı bir çok özel hastane ile anlaşmamız var ama benim özel korkum var sezeryan olmaktan korkuyorum özele gidip normal doğum yapan pek yok çevremde ilk doğumu devlette yaptım odalar özelde yoktu tek kişilik ve anne bebek dostu hastane doktor konusuna gelince ozeldeki Dr lar genelde devletteki en gözde Dr lar oluyor 3 sene önce devlette dogumumu yaptıran Dr şuan özele geçti ve sadece doğuma 8500 isteniyor bulundugunuz yerdeki hastane şartlarını bilmiuroum ama ben şuan Cok kararsızım devletteki Dr ve hastaneden memnunum ama eşleri doğuma almıyorlar bu doğumda eşimde girsin foto çekelim diye hem devlet hem özel devam edeceğim son ana kalacak karar vermem özele gidip sezeryan olursam zaten eşimi almazlar doğuma o zakaj benim için bı anlami yok özelin devlete giderim