Seda-1 Şehir Hastanesi’ne gidiyordum bu vakte kadar, bütük kontrollerim orada yapıldı. 37+5 haftalığım ve iki gün önce nstde sancı çıktı diye açıklığım olmamasına rağmen yatışımı verdiler. 24 saat içinde tam 13 kez çatı muayenesi yaptılar ve zorladılar bu yüzden zedelenmem oldu. Şuan çatı ağrısı yaşıyorum ama şükür Rabbime hala açıklığım yok, olmamasına rağmen de ısrarla zorladılar. Defalarca nst bağlandı sancılarım çok hafifti ama yinede çıkmama izin verilmedi. Doktorda ebelerde katıydı sorduğum sorulara yanıt bile vermediler. En son hastaneyi ayağa kaldırdım ve imza vererek çıktım. Eve geldiğimde uykusuzluğun, ağrılarımın verdiği yorgunlukla bayılacak konumdaydım. Bebeğimin kalp atışları o stresle hızlandı ama şimdi iyiyiz çok şükür. Eşimle konuşunca aldığımız ilk karar özele gitmek oldu. Pazartesi özel hastaneye gideceğiz görüşeceğiz. O gece doğumhane katında tutulduğum için onlarca çığlığa ve kanama görüntülerine maruz bırakıldım. Sen doğum yapmazsın belirtin yok diyen doktor beni zorla doğummhane katında tuttu. Her hastane bir değildir elbet ama ben bu işkenceyi yaşadım. Durumunuz aşırı kötü değilse 1 seferlik özele gitmenizi öneririm. Ben şimdi Rabbimin de izniyle özele gideceğim inşallah Allah’ım iyi insanlarla karşılaştırır ve kolay, sağlıklı, hayırlı doğumlar nasip eyler. Şimdi özele gideceğiz inşallah herşey iyi olur