Devlette doğuran tanıdıklarımın karsılaştıgı muamele iğrencti normal doğurana ne bağrıyosun bağrmaaaa sezeryan yapana sonrasında ağrım var serum takın ilaç verin die isteyene mırın kırın eden hemşireler ya da cok geç ilaç verenler vs vs ve devlette şuan koronadan sebep yatacak yer bulunmuyo diyorlar bilemedm imkan varsa tbiki özel yoksa da bişy diyemem inşallah vicdanlı insanlara denk gelrsinz.