Canlarimbenimm SemanurKececi baştan beri hep aynı yerde yan duruyor hani başı yukarda olsa yine döner diye düşüncem ama yan acaba döner mi😔
SemanurKececi Canlarimbenimm dönesi varsa o zaten döner ben ayağımda oluşan sancıyla doktora gittim adet sancısı gibiydi çok korktum bebeğe bir şey oldu diye meğerse ters duruyormuş ondan böyle sıkıntı çekiyormuşum iki haftayı bulmadan rahim yoluna girdi inşallah senin içinde hayırlısı olur üzülme sakın
Mom726272 Canlarimbenimm karnım topacıktı tekme atısını hareket etmesini hissedersin ya başı aşağı doğru kaydı resmen bide böyle sırt üstü yatarken birden doğrulunca karın gerilir bebeğin şekli çıkıyodu ortaya 😅
RH38 Canlarimbenimm sknti yapma cnm döner ins benim yigenim 39. haftada fln döndü doguma cok az bi süre vardi
momsboys Canlarimbenimm 31 haftalık bizimde dönmedi doktorum hiç bu konu hakkında yorum bile yapmadı daha erken döner
Zeytinlimon Canlarimbenimm arkadaşimin 37 de döndü belli olmaz.38+5 de de normal doğum yaptı.hayrlısı olsun🙏🏻
NesssE Hatice1_ ben de 38 haftaya girdim şimdi. Dönmez demişti doktorum biri kendi doktorum 38 39 a kadar yolu var demişti sonra kordonu farketmiş üç dört gün sonra sezeryan
Nzl34 Bende 32 haftamdayım dönmedi doktorum bol bol evi gırgırla emekleme hareketleri yap bide öyle deniyeliö dedi
Ummuhancendik Canlarimbenimm takacak bişey yok cnm sezeryan olmak ölüm değil önemli olan sağlıklı olması değilmi senin için nasip bende devlette yaptm dönmedi sezeryan oldm riske mi girmek istiyrsn bu kadar takacak bişeu yok
Lilo Kizlar bebekler en erken kacinci haftada dönüyor bilgisi olan var mi? Muayene kagidimda prezente kismi baş yazıyor. Yani bu dönmüş mu demek?
Deryaadem Canlarimbenimm bu haftalarda dönmesi normal ozaman bende dertleniyorum 29-30 haftada muayne kontrol gittim baş aşağı duruyordu birde benim ikinci mecburi sezeryan neden dönmüş diye üzülüyordum
Zhrblt Canlarimbenimm valla bende bekliyorum 35 haftalık oldum hala başı yukarda ama takılma bence çok doğum anında dönenler bile varmış. Annenin stresi bile bebeğin normal doğumuna engel olabiliyo o yüzden stres yapmamaya çalışın bence