Canlarimbenimm merhaba, benim ilk doğumumda 38+2 de kontrol için sabah hastaneye gittiğimde doktorum henüz doğum pozisyonunda olmadığını ve kanala yerleşmediğini söylemişti.. Ama akşamında nisanım gelmişti ertesi gün doğum yaptım :) vakti zamanı gelince bebişlerimiz yolunu buluyo bi şekilde içiniz rahat olsun :))