sevdegnky 35+3 oluyoruz gece itibariyle. Dün inanılmaz sertleşme vardı karnımda hatta gece bi ara gitsek mi hastaneye vs diye kararsız kaldık eşimle, ama bugün neredeyse tüm güne yakın yatarak geçirince geçti. Doktorum herhangi bi tarih vermedi henüz doğum için öncelik normal doğum gibi gidiyor şu an ama her an sezeryana alın beni diyecekmişim gibi geliyor şu son zamanlar hiç geçmiyor 😅 bir de erken doğum riskim vardı 30.dan beri proluton iğne vuruyordu fakat son dozda yan etki gibi bişey yaşadım bir sonraki hafta vurulmak istemiyorum. Umarım hepimiz tam zamanında sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi 🙏🏻🍀