Mavi-7 oh maşallah küçük tombiğe. Evet baya olmuş kilosu. Genelde o durumlarda pek riske girmemeye çalışıyor doktorlar. Özellikle ilk gebelikte. Geçen doktorum 5 kiloluk bir bevek doğurtmuş fakat annenin 3. Gebeliğiymiş. Beni de hep uyardı biraz önde gidiyor 4 ve üzeri zor olur diye. Tsbi bir de ultrason cihazlarının jer daim yanılma payı da var. 400 gram aşağı veya yukarı. İnşallah siz de kolaylıkla normal bir doğum yaparsınız gönlünüzce. Ama olmayacak olursa da hiç şartlamayon kendinizi. Bazo normal doğumlar insana keske sezaryen olsaydım dedirtiyor. İkinizin sağlığı en mühim olanı🌸