sevdegnky hayır gebeliğimin başından beri hep sağlıklı ve gayet yolunda ilerledik. Ne bende, ne bebeğimde sorun yok. Hatta 27.haftama kadar demir ilacı bile kullanmadım gerek duyulmadığı için. Bebeğim hep hareketli kıpır kıpırdı maşallah hala öyle. Fakat devlet hastanesi ve doktorun azizliğine uğradım sanırım. Nstde de sancım en fazla 60 çıktı, genelde bebeğim hareket edince sancı çıkıyordu. Fakat buna rağmen yine de yatış verildi, ısrarla açıklık bakıldı ki biliyorsunuzdur açıklık muayenesi doğumu tetikleyebiliyor ve çok fazla zorlamak suyu zedeleyebiliyor. Bana tam 12 kez zorlayarak bakıldı. O kadar kötüydü ki…o doğum katında duyduğum çığlıklar bütün psikolojimi bozdu