sevdegnky Bebek nasıl gelmek istiyorsa kendi belirliyor valla,doktorumla biz zamana bıraktık bakalım neler olacak 🙈akışa bıraktım ben de ,37 ye gireceğiz rutin kontrollere gidip geliyoruz ,tek sorun geceleri uyku valla 😌 onun dışında şükür iyiyiz her şeyimiz hazır beklemedeyiz