Asil_Egem bende daha önce toksoplazma mı deniyor ona onu calısırken hep dışarı yiyecegi yedigim için gecirmiştim agır sekilde o zamanlar hamile degildim doktor testlere baktı gecirdiysen sorun olmuyor ama yinede az pişmiş yeme dedi bende dikkat ediyorum bazende unutuyorum dalgınlık mesela 5 gündür asırı cagla yiyorum esim diyor ki içerde cocugu ishal ettin yene artık diyo yuh dedim 😂😂