Ftmarc benimde seninle aynı canım ama benimki fena aşağıda..habire alta baskı yapıyor işemeye gidiyorum sürekli😀benim doğuma 5 gün kaldı.38+4 de sezeryana alcak doktorum..heyecan dorukta..delirmiş gibiyim evde...korku,mutluluk bütün duyguları aynı anda yaşıyorum💜💜💜a