Ftmarc Jale hakkınız da hayırlısı olsun canım inşallah normal dogurursun sağlıkla kucağına al bebişini 🤗😍
Fatma_kahve Sizler erken baslamissinz beklemeye biz burda 39. 40. Haftayi bitiren kac kisiyz hâlâ doguramadik 😂
Fatma_kahve LiyaNehir ay herkes kiz bebekler erken dogar 40 haftayi doldurmaz dediler erken doğacak diye bende erken başladım beklemeye 😅
Ebruaydin27 Fatma_kahve bende erkenden başladım ama 39+1 oldum hala gelmiyo. Çevremde ne kadar erkek varsa benden önce doğurdu 😂
Klycbusra6118 Kizlar kesinlikle zoe bir süreç sona yaklaştıkca insan çok fazla sabırsızlanıyor 😊 Ama bir yandan bebegin gününü doldurması çok iyi çünkü karnımızda geçirdiği bir gün bile onların gelisimi icin cok cok önemli doktorum söyledi 😊😊 Rabbim hayırlı doğumlar versin benim de son 20 😍😍
Klycbusra6118 Kizlar kesinlikle zoe bir süreç sona yaklaştıkca insan çok fazla sabırsızlanıyor 😊 Ama bir yandan bebegin gününü doldurması çok iyi çünkü karnımızda geçirdiği bir gün bile onların gelisimi icin cok cok önemli doktorum söyledi 😊😊 Rabbim hayırlı doğumlar versin benim de son 20 😍😍
Klycbusra6118 Kizlar kesinlikle zoe bir süreç sona yaklaştıkca insan çok fazla sabırsızlanıyor 😊 Ama bir yandan bebegin gününü doldurması çok iyi çünkü karnımızda geçirdiği bir gün bile onların gelisimi icin cok cok önemli doktorum söyledi 😊😊 Rabbim hayırlı doğumlar versin benim de son 20 😍😍
Sinemkurtkarakussk35 Aysegulflz ahahaha sorma sorma çocuk doğmuyo diye kendi kendime depresyona giriyom sıkılıyom fenalık basıyo tuhaf bişiye döndüm😂😂😂
Fucshbau Ebruaydin27 aynı durumdayim bende 2 cm açılma var nisanım geldi ama doktor suyun gelmeden gelme dedi beklemedeyiz.. 37+5 oldum erkek bizimki de yarın obur gün doğar heralde🤔