Burcuyldzbenli ben de bugün 40 oldum. Doktor kontrolüm vardı. Gün aşırı takip edilecek. Haftaya cumaya yani 41 e kadar gelmezse en geç haftaya cuma sezeryan la alınacakmış. Tabii bu arada kontrollerde suyu falan azalırsa da hemen sezeryana alacakmış. Sizin doktor ne dedi?