Zumra12345 Ceydat teşekkür ederim rabbim sizede nasip etsin ağrılarım vardı hani soyluyordum hastaneye geldim 5 cm acilmam olmuştu suni ile devamı geldi zordu ama çok şükür kucağımda şimdi
AyferMehmet07 Zumra12345 ayyy çoı sevindim valla kurtuldn artık gözün aydın . Bende hala tık yok nişanımda gelmedi ayaklarm ellerim şiş resmen
ilke19- bebishmom bende bugün 40+0 oldum. Salı günü kontrolüm var ve aynı şeyleri söyledi doktor . Hiçbişey yapasımda kalmadı bekliyorum boş boş😬
bebishmom ilke19- aynen her şey normal gidiyordu hep normal doğuma alıştırmıştım kendimi. Ama artık yavaş yavaş sezeryana alıştırmaya çalışıyorum
Zumra12345 Hepinze çok teşekkür ediyorum bol bol kucağıma aliyorum öpüyorum sizide dualarıma aldım Allah’a emanet olun bizde mezun olduk 🥰🥰
Buketkucuk Zumra12345 burada okuduğum kadarıyla tavsiye vereyim sıcak duş, ada çayı, merdiven inip çıkmak, squat yapmak, yürüyüş yapmak, perine masajı yapmak, cinsel ilişkiye girmek bunlar doğumu hızlandırırmış Allah yardımcımız olsun🙏🏼😊