Zumra12345 Kizlar hakikaten artık dayancak gücüm kalmadı 40 +4 günlük olduk gelmiyo beyefendi nisanimda geldi ağrılarımda oluyo ara ara ama devamı yok kilosuda 4 kiloyu bulmak üzere dualarınıza benide alın lütfen ..
isimsizbiranne Zumra12345 aynı durumdayım şuan 40+0 küvette oturuyorum sıcak suda 🙈 baya rahatlatıyor inanıyorum doğurcam 😂😂😂
NazKaya06 isimsizbiranne Zumra12345 38+6′yız bizde. Bugün sıcak suda oturdum, 40 dk yürüdüm, 20 dk merdiven indim çıktım 😁 Daha ne yapayım yaahu :) Gelmiyor benimkide..
Samira34 Zumra12345 bende aynı durumdayım ama benım nişanımda gelmedı , 40+4 gelmıyor , ne yaparsam napaıyım
aysenurbdk Zumra12345 40+5 ile doğuramayanlardanım bendeee 🙋🏻♀️😂 yürüdükçe baskıyı hissediyorum onun dışında evde hiç bir belirtim yok yaaa😂
Burcuyldzbenli Bende 40+1 hic belirti yok sadece 1 ayi gecti döneli ama nisan filan gelmedi nstde sancida cikmiyor
bebishmom Burcuyldzbenli ben de bugün 40 oldum. Doktor kontrolüm vardı. Gün aşırı takip edilecek. Haftaya cumaya yani 41 e kadar gelmezse en geç haftaya cuma sezeryan la alınacakmış. Tabii bu arada kontrollerde suyu falan azalırsa da hemen sezeryana alacakmış. Sizin doktor ne dedi?
Burcuyldzbenli NazKaya06 sizin gene iyi var birazcik daha biz tahmini dogumuda gectik ha bugun ha aksam ha gece bekliyoruz 😁😁 bugun gelseler ne güzel olur tabi saglikla gelsinlerde
isimsizbiranne NazKaya06 valla nasip ne zamamsa o zaman gelcekler de işte insan eli kolu bağlı bekleyemiyor 😂
Mavininannesiseyda NazKaya06 ben de tam 38 6 dayım doktor doğum tariihlye ilgili ne dedi. Ben doğmasını hiç istemitorum kovidi yeni atlatiyirum boğazım çok kötü öksürük var
AyferMehmet07 Zumra12345 🤣🤣🤣🤣 yaa neden gelmiyo bu sıpalar bende 40+3 resmen öyle rahatkiii askereee gidecek resmen doğarsa bugün diyorm keşke 0.3 aylık almasaydım direk 1 3 yaş alsaydm 🤣
Zumra12345 AyferMehmet07 aynen yaa kocaman oldu artık murvetinide gösterir öyle gelir şaka bı yana hakikaten rabbim bize sabır versin çok zorlanıyorum artık
kubra_karatekin Zumra12345 valla Nisan bebekleri çok nazlı çıktı bende 39 haftadayım yok anacım gelmiyolar 😂😂😂😂durduğu yer rahat tabi bizide düşünmüyorlar 😄😄
Zumra12345 kubra_karatekin yalancı sancı oluyo sürekli bide gösterip gösterip bişey olduğu yok hayırlısı bakalım ne zaman isterlerse o zaman gelicekler 🥰☺️
AyferMehmet07 Zumra12345 aynen bende öyle ve resmen ayaklar çok şişiyo bel ağrısı zaten bahsetmiyorm bile