Krtalzyn Naz_01 3. Trimester a girdiimm 27+0 zaman geçmiyomuş gibi duruyodu şsimdide heyecan bastıı napıcam diyeee 🤧🤭zman daralıyo 😂
Naz_01 Melos2234 minnoşuna erken kavuşacaksın ve cennet kokusunu içine çekeceksin ne güzel bir his ☺️
Veraninannesi Naz_01 benim 3duusk olduğu için korkuyorum hamilelikten bsiey anlamıyorum bsiey sorcaam tesettürlü müsünüz?
Naz_01 Veraninannesi hayır ben tesettürlü değilim.benim de hep düşük korkum vardı o yüzden hiçbirşey almadım 🙁