Aysun1983 Naz_01 daha dün gibi geliyor 99 u gördüğüm ama bugün uygulama 36 diyor zaman ne çabuk geçiyor 🤭 birde sezeryan olacağı için kaldı mı 26 😃
Danlacan Naz_01 hazırlıklarda bende bittim 😂 zaman yaklaştıkça stresten endişeden heyecandan erken dogurcam diye korkuyorum 😁 bütün duyguları bir arada yaşıyorum şu sıralar
Naz_01 Danlacan ben sadece avize alabildim .erken diye diye doğuma birşey almadan gideceğim sanırım 😬
Firstbabe Naz_01 maşallah bizde ilk 100 deyiz 180 günümüz var mutlu heyecanlıyız çok seviniyorum 💕💕💕☺️
BegumIscanTunc Naz_01 normal doğum tarihine.gore 95 gün kaldı ama 15 gün önceden doğum olacağı için 80 gün olarak hesaplıyoruz 😍😍🥰🥰 inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🤲🤲🤲