Naz_01 Danlacan ben sadece avize alabildim .erken diye diye doğuma birşey almadan gideceğim sanırım 😬
Naz_01 Veraninannesi hayır ben tesettürlü değilim.benim de hep düşük korkum vardı o yüzden hiçbirşey almadım 🙁
Veraninannesi Naz_01 ben teseturluyum pantolonlarim lastikli genelde ama onlarda beni sıkıyor nerden alsam bilmiyorum o yüzden sordum. Rabbim inşllah bebeklerimizi kucağımiza vermeyi nasip eder inşllah 🤲🤲🧿
Veraninannesi Naz_01 tayt giyemiyorum beni kaşindiriyor dışarı pantolonu almam gerekiyor her gün kayinvalidemdeyim o yüzden rahat bişey olsun istyrm