Seymaa30 Sineemiis korkulacak bi durum yok canım bende çekildim en kötü adet sancısı gibi bir acı hissediyorsun o kadar
Prensesim00 Sineemiis o kadarda korkutmayin canım kendini ben uyumadan girdim hicbir igne ilac kullanmadan cok sukur hic agrim sizim olmadi hemn ciktim ama ondan sonra lekem gelmedi herhalde oyle hatirliyirum ekimde cektirmisyim
Adaa8905 Esraaaaa2 Canım filmden sonra kanama oluyor ya o yüzden adet geç geliyor yine de bir test yap
Esraaaaa2 Adaa8905 benim 10 gün sonra kanamam oldu az az o Yüzden yapmak istemedim test ama yarın yapacam
Mom084 Esraaaaa2 canım bende var ama dirençli değil yumurtalar büyüyordu. Cok sükür 2. Ayında bende kendiliğinden kaldım. Eger ilaç, iğne, catlatma iğnesi ile denersen zaten cocugun olur. Pko zaten kısır demek değil ki,
Esraaaaa2 Mom084 inşallah Canım Ramazan dan sonra başlıcak doktorum iğneye inşallah güzel sonuçlar alırım
Sineemiis Prensesim00 vajina ağzını açarken bi alet takıyorlar ya galiba o acıtıyor anestezi almak da çok iyi degil keske dayanabilsem gerçi 3 kez kurtaj oldum hepsinden çıktıktan sonra agrim oldu o kadar dayanırım herhalde 😔
Miniktosbaa Esraaaaa2 ben de PKO hastasıyım benim de dr. Rahim filmi istedi çok mu sancılı nasıl çektirdiniz uyuşturdularmı?
Esrakavak Miniktosbaa canım ben 10 gun once anestezi alarak çektırdım . Kendı tercıhım olsa anestezi almazdım . Doktor agrılı bır işlem oldugunu soyledi zaten hastanede anestesızız yapılmıyormus. Sabah 8 de cektırdım aksam saat 8 de falan nasıl kotuyum dogrularak yuruyemıyorum adım atarken falan agrıyo. Rahım bolgem sanki idrara sıkışmış gıbı şişti biraz . Boyle 2 gun devam etti agrı.3.gun hafıfledi ve sonra hıc bısey hıssetmedım. Bana doktorumun soyledıgı bı tüpün dirençliydi dedi anlamadım ne demek ıstedıgını ama açıktı dıyo.. neyse sonuc olarak acı eşigim yüksek olan bırıyım dayanılacak bısey degıl bence. O kadar para verıyorsun sonucta agrıdan kıvranırken saglıklı sonuc alınmaz . Bıraz daha ver para anestezili çektir. Bende burada okuyordum dıyorlar agrımıyor ee dedım benımde agrımaz ama oyle degılmıs.
Durucan Miniktosbaa Canım bende geçen sene çektirdim toplamda 10 dk bile sürmeyen bir işlem zaten anestezi ile işlem yapılıyor gözünüzü açtığınız da herşey bitmiş oluyor. Ondan sonrasında da hiç bir acı yada rahimde yanma gibi birşey olmuyor çok az kanama oluyor o da en fazla 3 dün sürüyor. Korkulacak hiçbirşey yok canım merak etme
Glbhr-97 Miniktosbaa ben uyuşturularak çekilmiştim ama filmden sonra çok ağrım oldu dayanamadım resmen kanamam da oldu 3-4 gün acıya dayanamıyorsanız uyutularak çekilmenizi tavsiye ederim
Miniktosbaa Esrakavak haklısınız canımdan olacağıma 2-3 kuruş fazla Veririm ondan iyi çok iyi yapmışsınız
Prensesim00 Sineemiis yok canım benim hic birseyde agrima olmadi ilac verdoler tuplerime girdiklerinde bile hicbirsekilde olmadi cok sukur
Seymaa30 Sineemiis bende kürtaj oldum canım rahim filmi onun yanında nokta gibi kalır hiç dert bile etme
Sineemiis Seymaa30 ay insallah ya 4 gebelik kaybım var belki tüp bebek diyebilir doktor o zaman da rahim filmi çekinmem gerekiyormuş insallah gerek kalmaz ama kalırsa da cesaret verdiniz çok sağolun 🥰